Page

Header Ad Banner

Wednesday, October 12, 2016

LOCAL NEWSPAPER:Masalah di Jalan Tong San yang berdebu dan longkang tersumbat di Lorong Bukit Assek 2.

PAREN NYAWI :Call on SMC to Tar-Seal gravel section of Tong San Road Immediately -THE BORNEO POST(12th Oct 2016)

Masalah di Jalan Tong San yang berdebu dan longkang tersumbat di Lorong Bukit Assek 2.
Pada 6hb Oktober ,Paren Anak Nyawi ,Pembantu Khas kepada YB Oscar Ling (Ahli Parlimen Sibu) telah bergegas ke Jalan Tong San , Sibu .Setelah menerima aduan penduduk berkenaan kerja membaiki Jalan di kawasan itu yang mengambil masa berbulan-bulan dan belum siap diturap sehingga kini. Batu kelikir ditabur dan dibiarkan begitu sahaja tanpa diturap telah mencemarkan udara disekitar bila debu berterbangan pada waktu panas terik dan jalan ini dilalui oleh banyak kenderaan setiap hari.Keadaan ini telah menjejaskan pejalan kaki dan penduduk yang menetap di sekitar kawasan itu.
Selain daripada itu, di kawasan yang sama kami mendapati Longkang di Lorong Bukit Assek 2 di dalam keadaan tersumbat kerana kerja perparitan yang belum disempurnakan sepenuhnya.
Dengan ini,kami mengesa pihak Majlis Perbandaran Sibu(MPS) menyelesaikan masalah ini secepat mungkin dan kami mahu kerja menurap akan disiapkan dengan kadar segera dan juga masalah Longkang di Lorong Bukit Assek 2 dapat diselesaikan.
6hb Oktober 2016
Paren Anak Nyawi
Pembantu Khas kepada YB Oscar Ling (Ahli Parlimen Sibu)



3 comments:

5689 said...

zzzzz2018.8.6
longchamp handbags
bottega veneta
cheap snapbacks
true religion outlet
golden goose
hermes belts
nike air max 2017
christian louboutin shoes
air jordan 4
pandora

Unknown said...

christian louboutin sale
michael kors handbags
true religion jeans
nike presto femme
pandora outlet
golden goose sneakers
prada handbags
hugo boss outlet
polo lacoste
nike factory
0823qrsdf

jeje said...

Article court Ressource: Reyes est sans air jordan 5 green bean aucun doute un auteur spécialisé. Les compagnies de supplément nous ont besoin de rester gros et hors de forme ainsi nous préservons l'achat de leurs produits mois après mois quand nous regardons nos comptes bancaires diminuent et nos corps restent stagnants. La couleur Nike Dunk Quality Metal asics gel lyte v april showers comme le disent ses noms; c'est vraiment une chaussure assez colorée avec un design cuivré métallique. Les premiers Keds ont été créés en 1892, mais Nike Shox Qualify n'ont pas été fabriqués en masse avant air jordan basketball kit les 191. En dépit d'avoir une dimension assez modeste, ce temple joue un rôle crucial puisqu'il vénère la déesse Athéna Nike - la déesse de la victoire dans l'espoir de résultats prospères pendant les efforts de la guerre. La liste peut continuer chaussures adidas femme zx 700 encore et encore.

Search This Blog